Tiedote 12.4.2021

12.4.2021

Tiedoksi teille Rakkaat Ladyt!

Etelä-Suomen aluehallintoviratso on tiedottanut, että liikunta- ja kuntosalitilojen sulku jatkuu 28.4.21 saakka. Olemme nyt toiveikkaina, että saisimme salin auki 29.4.21J

Olemme luoneet lukujärjestyksen seuraavaksi kahdeksi viikoksi ja siellä on ulkotreenejä… kaikki siis mukaan, vaikka vaan tapaamaan treenikavereitaJ Ulkotreenit pidetään Sveitsin maastossa ja aloitukset ovat aina Seikkailusveitsin parkkipaikalta. Ulkotreeneihin kannattaa varata paikka normaalisti meidän ajanvarausjärjestelmän kautta(atlas.clubmanagement.fi), mikäli sinulla ei ole tunnuksia tähän niin laita kysely: info@wellnesslady.fi

Muistattehan pyytää liittymistä facebookin Wellnesslady ryhmäliikunta ryhmään mikäli ette siellä vielä ole. Jumpat tallentuu sinne ja voitte tehdä niitä oman aikataulun mukaan.

Lähetämme teille myös treeniohjelmia ja tässä heti ensimmäinen. Odotamme jo kovasti, että päästään yhdessä treenaamaan 🙂

Liikuntavälineitä lainataan edelleen ja laina-aika on kaikilla huhtikuun loppuun.

Vastaanotto palvelee liikuntavälineiden lainausta varten ainakin seuraavasti :

13.4 Tiistain klo 10-12

19.4 ja 26.4 Maanantait klo  16-19

20.4 Tiistain klo 10-15

Muutoin yhteydenotot: info@wellnesslady.fi Toivomme teiltä Ladyt kärsivällisyyttä, vastaamme mahdollisimman pian sähköposteihin ma-pe välisellä ajalla.

Terveisin,

Wellnesladyn Tiimi

ALLA OLEVAT OHJEET EIVÄT OLE VOIMASSA 1.-28.4.21 VÄLISENÄ AIKANA.

HUOM: Ryhmäliikuntatunneille saavutaan suoraan Ahjonkadun yhdyskäytävästä KATSO KARTTA TEKSTIN LOPUSSA. Ovi tuo sinut suoraan ison Studiosalin sisälle ulkoikkunoiden luo. OVISSA ON OHJEISTUKSET! Ohjaaja avaa salin käytävänoven n 10 min ennen tunnin alkua. Saliin saapuessasi ovella on matto johon jätetään kengät ja naulakko ulkovaatteille. Puethan siis treenivaatteet jo kotona alle ja täytäthän myös juomapullosi valmiiksi. Muista varata paikkasi varausjärjestelmän kautta.

Ryhmäliikuntatunneille tulevat eivät siis lainkaan kulje normaalien oviemme, aulan tai kulunkirjauslaitteen kautta. Vastaanotto tai ohjaaja kirjaavat tunnnilla olleet järjestelmään jälkikäteen.

KUNTOSALI:
Pystymme edelleen tarjoamaan tiloissamme kuntosalipalveluita MAX 10 asiakkaalle kerrallaan.
Halutessasi saapua salille voit JOKO varata paikan varausjärjestelmästämme (ja näin varmistaa etukäteen että toivomallesi ajallle on tilaa) TAI saapua paikalle ja koittaa avainkortilla onko salilla edelleen tilaa.

Mikäli sinulla ei vielä ole varaustunnuksia, voit pyytää ne (ja ohjeistuksen) sähköpostitse info@wellnesslady.fi
KUNTOSALIKÄVIJÄT käyttävät saapuessaan ja lähtiessään ”normaaleja” ovia aulan ja parkkikatoksen puolelta. Kirjaudu saapuneeksi avainkortillasi niin pystymme seuraamaan reaaliaikaisesti salin henkilömäärää.

LES MILLS VIRTUAALITUNNIT: (Käytössänne Studiosalissa silloin kun salissa ei ole ohjattuja tunteja)
Virtuaalitunneille kulku kuten kuntosalille ”normaaleista” ovistamme. Halutessasi voit JOKO varata paikan varausjärjestelmästämme kuntosalin kohdalta (ja näin varmistaa etukäteen että toivomallesi ajallle on tilaa) TAI saapua paikalle ja katsoa onko virtuaali jo varattuna. Valitettavasti emme pysty takaamaan kuinka virtuaalivaraukset alkavat käytännössä toimia, koska emme saa niitä omina varauksinaaan järjestelmään. VARAUDUTHAN YLLÄTYKSIIN. Vältetään ”laturaivoa” J Voit toki aina liittyä jo alkaneeeseen virtuaalituntiin. Virtuaalituntien MAX asiakasmäärä 10 hlö.

PUKUTILAT:
Pukutilat ovat käytössä ainoastaan kuntosali- ja virtuaalituntiasiakkaillemme.

Suosittelemme vahvasti että suihkutiloja ei käytetttäisi lainkaan. Saunat ovat myös edelleen poissa käytöstä.

Ryhmäliikuntatunneille saavutaan suoraaan isoon Studiosaliimme Ahjonkadun yhdyskäytävän ovesta, jolloin pukutilat eivät valitettavasti ole käytössä.

RENTOUTUSTILA:
Rentoutustilamme on kokonaan poissa käytöstä tämän tiukemman säädöstyksen ajan.

VASTAANOTTO:
Vaikka aulan ovi on nykyään jatkuvasti suljettuna, vastaanottomme palvelee poikkeusaikataulun mukaan. Aukioloajat löydät etusivun alaosasta.

HUOM Suosittelemme vahvasti suorittamaan mahdolliset kyselyt ETÄNÄ, esim sähköpostitse tai puhelimitse 045 874 2222 (varmimmin vastaanoton aukiollessa). Vallitsevasta tilanteesta johtuen saattaa vastauksissa olla hieman viivettä, mutta teemme parhaamme palvellaksemme teitä mahdollisimman ripeästi.

KULKU SALILLE:
Ryhmäliikkujat vain ennakkovarauksen tehneenä suoraan Ahjonkadun yhdyskäytävästä läheltä Terveystalon käytäväovea ja Ahjonkadun puoleista tuulikaappia KATSO KARTTA TÄMÄN OHJEISTUKSEN LOPUSSA. Et tarvitse avainkorttia, ohjaaja avaa oven n 10 min ennen tunnin alkua. HUOM ryhmäliikkujat eivät pääse valitettavasti käyttämään lainkaaan pukutiloja.

Kuntosaliasiakkaat ja Virtuaalitunneille tulevat avainkortilla ”normaalien” sisäänkäyntiemme kautta (aulan ja parkkikatoksen ovet). Kirjaudu saapuneeksi avainkortillasi niin pystymme seuraamaan reaaliaikaisesti salin henkilömäärää.

Nämä kaikki muutokset ja rajoitukset on laitettu voimaan vallitsevista määräyksistä ja suosituksista johtuen JA ETTÄ TOIMINTAMME EDELLEEN VOISI JATKUA. Tällä tietoa nämä kummalliset rajoitukset koskevat meitä tämän viikon ajan. Informoimme teitä välittömästi mikäli määräykset tai suositukset sitä edellyttävät.

Hengitä vielä kerran rauhallisesti sisään ja ulos. Me selviämme tästä. <3