RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULUT JA TUNTIKUVAUKSET! 

 

 

Kesäkuu1.6-30.6.2021

 

Ma

klo 10.30 Ladyt 45 Hanna

klo 11.20 Fascia 45 Hanna

Klo 17.10 BS 45 Fehime

Klo 18.00 Toiminnallinen 45 Suvi

Klo 19.00 Bodybalance 55 Suvi

 

Ti

Klo 10.00 Pyöräily 30 Fehime(alk 8.6)

Klo 10.30 Voima 30 Fehime (alk. 8.6)

Klo 16.00 Pyöräily 30 Tiia

Klo 17.30 Muokkaus 55 Nora

Klo 18.30 KehonhuoltoPilates Leena

 

Ke

Klo 17.30 Afro 45 Aino

Klo 18.20 Ladypumppi 45 Aino

Klo 19.10 Rullaus 30 Aino

 

To

Klo 10.00 Lavis 45 Saana

Klo 17.30 Zumba 55 Nora

Klo 18.30 Pyöräily55 Nora

 

 

Su

Klo 16.00 BC 55 Hanna

Klo 17.05 Yoga Flow55 Hanna

 

Lauantain vaihtuvat tunnit ilmoitetaan erikseen ja mahdolliset ulkotreenit.

Pyhien aikataulut ilmoitetaan myös erikseen (juhannus)

 

Heinäkuu1.7-31.7.21:

 

Ma

Klo 11.00 Ladyt 45 Saana

Klo 17.30 Toiminnallinen 45 Suvi

Klo 18.30 Bodybalance 55 Suvi

 

Ti

Klo 10.00 Ladyt :NHS 45 Saana

Klo 16.00 Pyöräily 30 Tiia

Klo 17.30 Muokkaus 55 Nora

Klo 18.30 Kehonhuolto 55 Nora

 

Ke

Klo 17.30 Afro 45 Aino

Klo 18.20 Ladypumppi 45 Aino

 

To

Klo 10.00 Lavis 45 Saana

Klo 17.00 RVP 45 Saana (alk. 8.7)

Klo 17.50 Zumba 55 Nora(huom 1.7 klo 17.30)

Klo 18.55 Teho mäkipyöräily 30 Nora

(huom 1.7. klo 18.30)

 

Su

Klo 17.00 Core 45 Saana

Klo 18:00 Kehonhuolto/ Venyttely Saana (Alk. 11.7.)

 

Nyt innolla jumppailemaan kaikki:)

 

 

 

WELLNESS LADY TUNTIKUVAUKSET

HAASTAVAT TUNNIT

BODYCOMBAT on 60min kontaktiton tehotreeni mikä on saanut vaikutteita eri itsepuolustuslajeista mm karate, nyrkkeily ja muay thai. Tunnilla yhdistellään erilaisia lyönti- ja potkusarjoja sekä tehdään tehokas lihaskuntotreeni.

BODYSTEP on tehokas syketunti steppilaudan kanssa. Bodystep on lisenssitunti ja koreografiaa mennään n 3kk. Tunnilla sykkeet nousevat ja samalla pidetään hauskaa.

SYKEPYÖRÄILY on 55min kehittävä sisäpyöräilytunti. Tällä tunnilla voit vastusta säätämällä tehdä mukavan sykeharjoituksen tai haastaa itseäsi reilusti ohjaajan tsempatessa.

TOIMINNALLINEN TREENI on 45min tehotunti, jossa vaihtelevat lyhyet HIIT (sykkeennosto) ja lihaskunto osuudet. Tunnilla kuormitetaan tehokkaasti koko kehoa. Tule haastamaan itsesi!

 

 

 

KEHONHUOLLON JA MIELENRAUHAN TUNNIT

FASCIA METHOD on toiminnallinen kehonhuoltotunti, jossa dynaamisen liikkeen avulla vaikutetaan lihaksen ja fascian eli lihaskalvon yhtenäiseen jatkumoon. Tunnilla parannetaan liikkuvuutta, ryhtiä, liikehallintaa, tasapainoa ja oman kehon tuntemusta.

KEHONHUOLTO on rauhallinen lihashuoltotunti, joka lisää lihasten liikkuvuutta ja palautumista.

KEHONHUOLTOPILATES on 55min kehonhuoltotunti, jossa alkutunnilla lämmittelemme ja avaamme selkärankaa pilateksen keinoin, lopputunnilla teemme aktiivisia venyttelyitä ja liikkuvuus harjoituksia. Tunnilla voit oppia parempaa asentotuntoa ja liikehallintaa sekä edistät kehon palautumista. Käytämme tunnilla apuvälineinä pilatesrullaa, siiliä, nystyräpalloa, kuminauhaa ym. Tunti sopii kaikille.

YIN JOOGA on joogan lempeä fyysinen muoto. Tunnilla etsitään rauhassa itselle hyvän tuntuisia liikkeitä, jotka sekä vahvistavat että venyttävät kehon lihaksia. Sopii kaikille.

YOGA FLOW on 60min mielen ja kehon yhteistyötä korostava sekä kehon hallintaa ja voimaa lisäävä harjoitus. Asanat eli joogan erilaiset asennot haetaan hengitystä seuraten ja ne yhdistetään liikejatkumoksi. Tunti päätetään loppurentoutukseen. Sopii aloitteleville ja jo joogaa harrastaneille kuntoilijoille.

 

 

 

KUNNONKOHOTUKSEEN TÄHTÄÄVÄT TUNNIT

AFRODANCE on täydellinen yhdistelmä treeniä ja tanssia! Suuret, vapaat ja luonnolliset liikkeet tarjoavat mahtavan fyysisen treenin samalla kun saat sisäistä energiaa, rentoudut ja unohdat arjen. Sekoitus erilaisista afrikkalaisista tanssityyleistä.

KIINTEYTYS on iloinen ja reipas perustunti, joka vahvistaa erityisesti ala- ja keskivartalon lihaksia. Tästä tunnista on helppo aloittaa ryhmäliikunta!

LADYT 50+ on aikuisille naisille helppo tapa aloittaa ryhmäliikunta. Tunnilla kehitetään monipuolisesti kehon eri fyysisiä ominaisuuksia kuten kehonhallintaa, voimaa ja tasapainoa.

LADY PILATES on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihakset rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Sopii kaikille.

LADY VOIMA tunti on yksinkertainen kaikille sopiva lihaskunnon kiertoharjoittelu. Yhdistämällä tunnin sitä edeltävään pyöräilytuntiin, saat monipuolisen aerobisen + lihaskuntoharjoituksen.

LAVIS on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

MUOKKAUS on 55min monipuolinen koko kehon lihaskuntotunti, jossa on myös sykkeennostoa. Tunnilla on aina mukana välineitä. Pystyt vaikuttamaan siihen, kuinka paljon haastat itseäsi.

BODYPUMP on koko kehon voimaharjoittelutunti. Tunnilla käytetään musiikin tahtiin omaa kehonpainoa, tankoa ja levypainoja. Liikkeet ovat salitreenistä tuttuja, kuten kyykky, penkkipunnerrus, maastaveto, hauiskääntö jne. Koska bodypump on yksinkertaista, pääset helposti alkuun. Tunnin tehokkuus takaa sen, että huomaat tulokset nopeasti!

PYÖRÄILY PERUS on 30min ylläpitävä / palauttava sisäpyöräilytunti, jolla vuorottelevat lyhyet rasitus- ja palautusjaksot. Tunti on helppo ja sopii kaikille.

REISI-VATSA-PAKARA on lihaskuntopainotteinen täsmätunti. Tunti alkaa selkeällä alkulämmittelyllä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Lopuksi lyhyet venyttelyt. Tunti voidaan tehdä oman kehon painolla tai voimatankoa ja step-lautaa apuna käyttäen. Tunti ei siällä monimutkaisia askelsarjoja. Sopii kaikille.

LM TONE on kokonaisvaltainen yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä. Erilaiset kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja vastuskuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita. Liikkeistä on paljon vaihtoehtoja, joten voit valita oman tasosi mukaisia harjoitteita, mikä tekeekin tunnista jokaiselle sopivan. Tone on todellinen koko kropan treeni!

ZUMBA on fitnesstanssitunti. Riehakkaat tanssitunnelmat vaihtelevat eri tanssityylien mukaan, perustuen kuitenkin latinorytmeihin. Aiempaa tanssikokemusta ei tarvita, tunti sopii kaikille.

 

 Heinäkuussa(1.7-31.7.2021) vastaanottomme palvelee seuraavasti:

Ma 10-12 ja 17-19

Ti 17-19

Ke 17-19

To 17-19

Muina aikoina sopimuksen mukaan.

Kulku salille avainkortilla klo 05-23

Päiväkorttilaiset kulku 05-15

 

Elokuussa (2.8-15.8.2021) vastaanottomme palvelee seuraavasti:

Ma 10-12 ja 17-20

Ti 17-19

Ke 10-12

To 17-19

 

Muina aikoina sopimuksen mukaan.

Kulku salille avainkortilla klo 05-23

Päiväkorttilaiset kulku 05-15